Vissza ide: Pszichológia

Kelly McGonigal

A stressz napos oldala

Készleten

3150 Ft2678 Ft15%

Készleten

Kiadó: , 2016

Oldalszám: 272

Kötés típusa: Kartonált

ISBN: 978 963 9718 86 9

Műfaj:

Már megint stresszes vagyok! Az egészségem is rá fog menni erre! – halljuk oly sokszor manapság. De vajon a stressz tényleg csak kellemetlen és káros lehet?

Kelly McGonigal könyve új, meglepő megvilágításba helyezi a stressz jelenségét, rámutatva, hogy a stressz az emberi élet természetes része, sőt kéz a kézben jár terveink megvalósításával, céljaink elérésével. Lehet problémák forrása, de sokat nyerünk azzal, ha ellenség helyett barátra lelünk benne, mert olyan, velünk született erőforrás birtokába juthatunk, amely kiapadhatatlan muníciót ad testi-lelki egészségünkhöz és a kihívásokkal való megküzdéshez. A könyvet olvasva megismerjük a témával kapcsolatos új, szemléletformáló tudományos eredményeket, miközben felemelő emberi történetek tárulnak fel előttünk, és új stresszkezelési stratégiákat is elsajátíthatunk. Bepillantást nyerünk abba, hogy a stressz még kapcsolataink elmélyítésében és életeseményeink mélyebb összefüggéseinek megértésében is segítségünkre lehet.

A stressz napos oldala nem a stressztől való megszabadulás, hanem a stresszel való helyes bánásmód útmutatója. Többé nem kell a stressz miatt stresszelnünk!

„Egy gyakorlati útmutatót tartanak most a kezükben, amelynek segítségével jobban együtt tudnak majd élni a stresszel. Ha összebarátkoznak vele, ügyesebben szembe tudnak majd nézni a kihívásokkal. Jobban fel tudják használni a stresszben rejlő energiát anélkül, hogy kiégéshez vezetne. Segíthet elszigetelődés helyett társas kapcsolatokká alakítani a feszült élményeket. És végül: segíthet abban is, hogy értelmet találjanak a szenvedésben.” /részlet a könyvből/

 Részletek…

A szerző TED-előadása a stresszel való összebarátkozásról (magyar felirattal)

Figyelmébe ajánljuk Kelly McGonigal további kötetét:

  • Akaraterő-ösztön

    • Bevezetés
    • ELSŐ RÉSZ: GONDOLJUK ÚJRA A STRESSZHEZ FŰZŐDŐ VISZONYUNKAT
    • Első fejezet: Hogyan álljunk másképp a stresszhez?
    • Második fejezet: Az „üss vagy fuss” világán túl
    • Harmadik fejezet: Stressz nélkül értelmetlen az élet
    • MÁSODIK RÉSZ: ALAKÍTSUK ÁT A STRESSZT
    • Negyedik fejezet: Elköteleződés. Hogyan segít a szorongás felnôni a
    • kihívásokhoz?
    • Ötödik fejezet: Kapcsolódjunk. Hogyan alakítja ki bennünk az ellenálló képességet, ha másokról gondoskodunk?
    • Hatodik fejezet: Teher alatt nő a pálma
    • Hetedik fejezet: Végső megfontolások
    • Köszönetnyilvánítás
    • A szerzőről
    • Jegyzetek